1. Home
  2. Over ons
  3. Werken bij
  4. Medewerker Klantenservice (32 uur)

Medewerker Klantenservice (32 uur)

Het team Klantenservice is het kloppend hart van Sportbedrijf Arnhem. Voor deze bruisende afdeling zoeken we gastvrije en klantgerichte medewerkers! 

Translate this page

Wil jij een belangrijk rol spelen in de klantenservice van ons bedrijf en daarmee een bijdrage leveren aan een sportief Arnhem? Vind je het leuk om te werken bij een bedrijf dat volop in beweging is? Wil je werken bij een bedrijf dat midden in de samenleving staat en wil zorgen dat iedereen betrokken wordt? Geloof jij ook in de kracht van diversiteit? Kom dan ons team versterken!

Je team

Het Team Klantenservice is onderdeel van de afdeling Diensten & Services. Als hart van de organisatie is Klantenservice de spin in het web voor klanten, bezoekers medewerkers. Het team is verantwoordelijk voor de eerste ingang van de klantcontacten; balie, telefoon, reserveringen, totale webcare. De collega’s bemensen de balie van het Sportcomplex Valkenhuizen en op termijn ook van zwembad De Grote Koppel. Openingstijden zijn van 07:00 uur tot 22:00 uur, ook in de weekenden.

Het team bestaat uit generalisten die klantgericht, zelfstandig en probleemoplossend het diverse takenpakket uitvoeren.

Je werk

Als medewerker Klantenservice ben je het visitekaartje van Sportbedrijf Arnhem. Je zet net dat stapje extra voor de klanten en bent pas tevreden als de klant tevreden is. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden. Of het nu de ontvangst van een bezoeker is, een complexe telefonische vraag van een collega of een klacht van een klant. Je blijft in de uitvoering van je werk vriendelijk, accuraat en proactief. Daarnaast lever je een actieve en constructieve bijdrage aan een team in opbouw, met de wil om samen te ontwikkelen en te groeien.

Samenvattend ben je verantwoordelijk voor:

  • een optimale klanttevredenheid;
  • bemensen van de balie Klantenservice op de accommodatie Valkenhuizen;
  • ontvangen van klanten en bezoekers;
  • informeren, adviseren en terugkoppelen van informatie naar de klant;
  • beantwoorden van klantvragen en klachten, zowel aan de balie als via telefoon, e-mail, chat en social media;
  • bouwen en onderhouden van klantrelaties;
  • registreren, wijzigen en verrijken van klantgegevens en reserveringen, met name t.b.v. de verhuur van accommodaties;
  • uitvoeren dagelijkse correspondentie en andere administratieve werkzaamheden, zoals registreren sleutelbeheer en gevonden/verloren voorwerpen;
  • verrichten van kassawerkzaamheden zwembaden;
  • het oppakken van complexe vragen en zonodig doorverwijzen naar de juiste persoon om de klant zo klantgericht en efficiënt mogelijk te helpen;
  • het doen van (kwaliteits)verbeteringsvoorstellen en rapporteren van bijzonderheden;
  • assisteren bij BHV- en brandmeldingen;
  • vervullen ondersteunende rol bij evenementen.

Deze kwaliteiten neem je mee

  • affiniteit met de werkzaamheden, processen en systemen
  • klantvriendelijkheid en gastvrijheid zit in je DNA
  • je bent een kei in multitasken en prioriteiten stellen
  • je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift
  • je bent stressbestendig en flexibel

 

 

  • je bent in staat om op je eigen handelen te reflecteren
  • je proactief en ondernemend
  • je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit, want ook ’s avonds en in het weekend zijn onze accommodaties volop in bedrijf.

Dit bieden wij

Afhankelijk van kennis en ervaring, ligt je salaris tussen 2.010 en 3.019 euro (o.b.v. 36 uur, schaal 6 cao Vermo). Doorgroei naar schaal 7 is mogelijk. In eerste instantie wordt een contract voor 1 jaar aangeboden.

Wij geloven in het continu ontwikkelen van onze mensen. Opleidingen worden gestimuleerd en daarnaast krijg je jaarlijks een eigen budget voor persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,33% en je bouwt pensioen op bij het ABP. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om een flexibel keuzebudget in te zetten voor reiskosten woon/werk, sportkaart of aanschaf van een fiets.

Kom je ons versterken?

Denk je dat je ons team Klantenservice kunt versterken? Dan horen wij dat graag! Je kunt hiervoor contact opnemen met de teamleider van het team Klantenservice: Judith Aalberts 06 – 10 96 02 32 / judith.aalberts@sportbedrijfarnhem.nl

Wil je solliciteren, dan kun je je motivatie en CV vóór 30 april a.s. sturen naar Irene van Woerdekom, HR Adviseurirene.van.woerdekom@sportbedrijfarnhem.nl

Sportbedrijf Arnhem staat voor:

Samen met plezier in beweging & een leven lang zo actief en gezond mogelijk. De missie luidt: We dragen proactief bij aan een gezonde samenleving, door het activeren, stimuleren en faciliteren van sport, bewegen en initiatieven voor een gezonde leefstijl. We lopen voorop door slim in de spelen op ontwikkelingen en intensief samen te werken met onze partners. We staan in nauwe verbinding met de samenleving en willen dat iedereen mee kan doen. Iedereen brengt unieke kwaliteiten mee en die maken ons sterker. We willen daarom een diverse organisatie zijn. Het maakt ons dus niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor de stad!

Deze website maakt gebruik van cookies

Sportbedrijf Arnhem maakt gebruik van cookies om jouw websitebezoek makkelijk en persoonlijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je voorkeuren en toestemming altijd wijzigen. Bekijk onze cookieverklaring