Vind je het leuk om te werken bij een bedrijf dat volop in beweging is? Wil je werken bij een bedrijf dat midden in de samenleving staat en wil zorgen dat iedereen betrokken wordt? Geloof jij ook in de kracht van diversiteit? Kom ons dan versterken!
Als directiesecretaresse ben je de steun en toeverlaat van de Directeur-bestuurder. Je ondersteunt de directeur-bestuurder op inhoudelijk en organisatorisch vlak. Je regelt graag alles tot in de puntjes en pakt secretariële taken snel op. Je beheert de agenda van de directeur-bestuurder, plant, organiseert en notuleert vergaderingen en afspraken. Daarnaast zorg je voor de follow-up van de gemaakte afspraken en behandel je correspondentie.
Je onderhoudt interne en externe contacten en bent het centrale aanspreekpunt. Je weet vragen goed te filteren, verwijst zo nodig door en zorgt voor opvolging. Je zorgt dat gesprekken goed voorbereid zijn en doet een voorstel voor follow-up. Bepaalde verzoeken handel je zelfstandig af.
Je bent sterk in het stellen van prioriteiten. Geen dag is hetzelfde en bij wijzigingen in plannen denk je mee en ga je samen met collega’s proactief en oplossingsgericht te werk. Je werkt nauw samen met de bestuurssecretaris en ondersteunt deze waar mogelijk. Te denken valt hierbij aan het voorbereiden van vergaderingen met de Raad van Commissarissen en Algemene Vergadering van Aandeelhouders. Je stemt met de bestuurssecretaris af en zorgt samen voor een goede overdracht en bezetting.
Sportbedrijf Arnhem werkt nauw samen met partners, bijvoorbeeld op het vlak van gedeelde functies en gezamenlijke projecten. Dit kan ook aan de orde zijn voor deze functie.
We bieden je een jaarcontract voor 30 uur per week. Afhankelijk van kennis en ervaring, ligt je salaris tussen € 2.582,- en maximaal € 3.732,- (obv 36 uur, schaal 8 cao Vermo). Je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,33% en je bouwt pensioen op bij het ABP. Er is collectiviteitskorting bij Zilveren Kruis of bij VGZ mogelijk. Andere secundaire arbeidsvoorwaarden die we bieden: een flexibel keuzebudget in te zetten voor de sportkaart, reiskosten woon/werk of aanschaf van een fiets. Wij geloven in het continu ontwikkelen van onze mensen. Opleidingen worden gestimuleerd en daarnaast krijg je jaarlijks een eigen budget voor persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt een laptop, een Bring Your Own Device budget voor een telefoon. We werken op inspirerende locaties in de stad waar sporten, bewegen en een gezonde leefstijl centraal staan; we bieden je de ruimte om hier zelf gebruik van te maken.
Denk je dat jij de kandidaat bent voor deze uitdagende, verantwoordelijke en afwisselende baan? Dan komen we graag met je in contact! Stuur je motivatie en cv voor 9 mei a.s. naar onze strategisch HRM adviseur Petra Roelofs: petra.roelofs@sportbedrijfarnhem.nl.
Onze medewerkerkers zijn een afspiegeling van de klanten waarvoor we werken. We streven daarom naar een diverse samenstelling van ons personeelsbestand qua geslacht, leeftijd, afkomst en ervaring. Derhalve gaat bij gelijke geschiktheid onze voorkeur uit naar een kandidaat uit de doelgroepen die nu binnen ons bedrijf ondervertegenwoordigd zijn.
Samen met plezier in beweging & een leven lang zo actief en gezond mogelijk. De missie luidt: We dragen proactief bij aan een gezonde samenleving, door het activeren, stimuleren en faciliteren van sport, bewegen en initiatieven voor een gezonde leefstijl. We lopen voorop door slim in de spelen op ontwikkelingen en intensief samen te werken met onze partners. We staan in nauwe verbinding met de samenleving en willen dat iedereen mee kan doen. Iedereen brengt unieke kwaliteiten mee en die maken ons sterker. We willen daarom een diverse organisatie zijn. Het maakt ons dus niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor de stad!